Mafiánske sídlo klanu Grayovcov
Na okraji desivých Marollských lesov sa nachádza monumentálne sídlo rodiny Grayovcov s rozsiahlymi pozemkami. Vedie k nemu kľukatá cesta za bažinami cez serpentíny na vystupujúci kopec. Keďže je tam inverzia teplôt k čomu dopomáhajú aj neďaleké bažiny, celé sídlo s pozemkami je zahalené do hustej hmly. Obyčajný človek by tam zablúdiť ani nechcel, tá hmla totižto tomu sídlu ešte pridáva na titule jedného z najstrašidelnejších miest v Kanade. Neradno tam chodiť pokiaľ nepatríte do klanu Grayovcov. Na starodávnej bráne pri vstupe na pozemky a všade v jeho sídle sa vyníma erb vznešenej rodiny Grayovcov. Na toto sídlo s rozsiahlymi podzemnými katakombami a priestrannými hosťovskými izbami je povolený vstup len členom (vampírom a upírom), ktorí patria do mafiánskeho klanu Grayovcov. Pokiaľ sa dostanete pred bránu, tá sa automaticky sama otvára ale len členom klanu alebo svojim obetiam. Členom je samozrejme povolené si priniesť aj budúce obete. O vstupe nováčika rozhoduje rada najstarších vyvolených vampírov. Nováčik však musí prejsť brutálnou skúškou oddanosti klanu, ktorú nezvládne len tak hocikto. Dannyho klan má pod palcom najväčšiu banku v meste, takže peniaze im nechýbajú, často vydierajú, podvádzajú, klamú a brutálne týrajú svoje obete až kým ich sami neprosia o ukončenie ich bezcenného života. Výhodou tohto klanu je, že si tam každý nájde svoje miesto v ich rodinnom kruhu mafie. Navzájom sa vedia podržať, kryjú si chrbát, keď niekto cudzí niekoho z nich urazí akoby si začal s celým klanom. Na druhej strane neznášajú zradcov a ich hlavy napichávajú na strieborné hroty brány ako odstrašujúci prípad pre ďalšie generácie členov. Vedľa sídla sa vyníma zbrusunová garáž s najdrahšími kúskami áut a motoriek, ktoré sa na trhu ešte ani nepredávajú. Členovia klanu majú prístup ku všetkým miestnostiam, hračkám, autám a motorkám na pozemku okrem Grayovej kancelárie, tam je vstup prísne zakázaný. Keď sa konečne dostanete pred veľké dvere sídla so stĺpmi po bokoch, otvorí Vám vysoký majordóm mohutnej postavy so zaboreným klincom v krku, na prvý pohľad vyzerá ako sluha zombie. Pomôže Vám prípadne s ľudskou obetnou batožinou a urobí všetko, čo mu rozkážete. V sídle sú dve dlhé poschodia s podzemnými katakombami, kde sa ukrýva žalár, mučiareň a stravovacie miestnosti. Na prízemí sa nachádza vstupná hala s dvomi točitými schodiskami na ďalšie dve poschodia. Hneď vedľa vstupu sa dá prejsť pozlátenými dverami do zazobanej spoločenskej miestnosti a klubovne, kde sa konajú obchodné stretnutia a slávnostné akcie. Na prvom a druhom poschodí nájdete dlhé chodby so svietnikmi a obrazmi na stenách, kde sú hosťovské tajomné izby s privátnymi kúpeľňami a len ďábel vie na čo všetko tam ešte natrafíte. Z prvého poschodia sa dá prejsť na terasu, kde bublinkuje jakuzzi bazén s romantickým výhľadom na cintorín. Grayova kancelária s obrovským šatníkom bez okna sa nachádza na druhom poschodí, kde sa dá prejsť len privátnym výťahom, je však zabezpečený heslom a identifikáciou pomocou Grayovej očnej dúhovky. Okrem Graya v jeho kancelárii zatiaľ nikto nebol, za porušenie tohto pravidla je trest smrti.. Evil or Very Mad
Pravidlá členov klanu:
1. Pravidlo Omertà – prísaha mlčanlivosti
2. Pravidlo pôvodu – iba vampire/upír sa môže stať právoplatným členom
3. Pravidlo “rodinných“ tajomstiev – členovia nemôžu rozprávať o “rodinných“ obchodoch bytostiam, ktoré nepatria do klanu
4. Pravidlo "Krv za Krv" – pokiaľ bol člen klanu zavraždený parchantom mimo klan, musí byť vykonaná pomsta krv za krv, pokiaľ bol zabitý iným členom klanu, nikto nemôže vykonať odplatu bez súhlasu bossa
5. Žiaden boj medzi členmi – od pästných až po súboje do krvi
6. Pravidlo "žiadna ružová farba" – členovia nesmú nosiť oblečenie obsahujúce ružovú farbu